January 31, 2011

Aminari si inexactitati

De 4, poate 5 zile ma gasesc intr-o frenezie foto neobisnuita. Am programat citeva sedinte cu fete cu care am mai lucrat, dar si cu altele 'noi'. Ma chinui, si nu exagerez folosind acest cuvint, sa pun laolalta niste idei de proiecte; discutia cu Andor si Dorel m-a cam lasat in ceata, pentru ca simt o lentoare de care, sincera sa fiu, ma tem. Am bifat prea multe saptamini/luni de haos personal si inactivitate creativa quasi-totala ca sa accept noi aminari si inexactitati de proiect. Pavaloiu si Codre m-au invitat sa le populez bistroul cu fotografii; o s-o fac cu placere, barem stiu ca imaginile or sa stea intr-un loc prietenos...
Si totusi, revenind la recentele sedinte foto, parca incet mi se desprinde 'birna din ochi'. Am fotografiat haotic si imperfect ani de zile, doar pentru ca este cool sa te uiti pe monitor la sute de imagini cu fete frumoase. Extrem de rar am gasit un mesaj, si mai rar l-am cautat. In oarecare masura, nesiguranta s-a dublat de lipsa de continut. Am inceput sa gasesc calea mai onesta acum, cind petrec timp povestind cu fetele inainte de sedinta despre unele si altele.
Cu toate astea, inca nu nimeresc la tinta, continua sa ma bintuie senzatia ca lovesc 'pe linga'. Este probabil aceeasi ipocrizie pe care o regasesc in fata oglinzii in stare de perfecta liniste. Mi-e greu sa imi sustin mie insami privirea. Citeam undeva ca fiecare avem chestii dubioase pe care le ducem in spate, si de a caror prezenta nu prea sintem constienti, insa ne altereaza tot comportamentul asumat in raport cu ceilalti. O fi asa, n-o fi asa... In orice caz, mi-este tot mai greu sa fac exercitii de sinceritate, cu atit mai greu cu cit imi propun sa o fac, ca sa pot macar jumatate din timpul in care ma misc in stare vigila sa ma recunosc. Intre altele, e o alta zi plicticoasa de luni - cabinet, pacienti, oboseala si timp scapat de sub control.

No comments:

Post a Comment