February 06, 2011

duminica spre amiază

Ieri la cabinet - pfffff!
weekendurile "cu dinți" mă scot din ritm. Probabil o să mă eschivez de lucru joi în schimb. Altfel, sînt tare încîntată de cum am lucrat cu Alexandra C. vineri. O lume fascinanta se ascunde inăuntrul ei - mare mare diferență între ea și fetele care vor să arate frumos în fotografii. Mi-a rămas în minte o vorbă spusă de Dorel despre Mircea Cantor - este destul de inteligent ca să facă ceea ce e la modă LA TIMP - așa încît să fie pe val fără să fie acuzat că a copiat pe cineva. Foarte bine de știut. Pe de altă parte - vorbeam cu Lehel despre cît de mult se pierde din greutatea expresiei în momentul în care ceea ce faci devine un bun public - facebook-izarea artei. Tot mai mult caut spații ascunse de privirile altora. Nu știu dacă e felul meu de a fi - introvertit prin definișie, sau pur și simplu am nevoie de recuperarea monologului ca să pot eu însămi să pricep unde mă aflu.

Mi-e dor.

Milestone

No comments:

Post a Comment