February 04, 2011

@yahoo.com

Ramona,
in ultimele 2-3 luni am devenit un robot penibil - legat la reteaua gregara a metehnelor mic-burgheze.
Am pus aparatul foto in cui si acolo l-am lasat, cu speranta ca o sa revin la el cind ma mut.
In vremea asta - totul este pe dos - sigur, lucrurile merg inainte cu constructia, dar inauntru ma simt mai nesigura si mai descurajata ca oricind. Poate ca nu descurajata, ci resemnata. M-am retras asemeni omului care sta pe malul riului linga un copac si priveste cum trec frunze in jos pe suprafata apei - nu mai am chef sa caut metafore noi, astfel ca ma folosesc de locurile comune ale meditatiei zen. In fond, altceva nu fac decit "meditez" la cum s-a dus in pizda ma-sii anul asta fara sa simt vreo bucurie majora, in afara de admiratia noilor buzi si canapele...
As vrea sa vii la Cluj, macar sa ne "ambetam" in conditii decente - ce sa zic - incep sa ma simt aproape de nivelul maxim de incompetenta.

Mi-e dor de tine - repet, pentru ca de simtit o simt mereu, dar ca de obicei, cind sint in cacat, tac.

 
Crino!
 
Da, de asta ma tem, de ce ascund in spate tacerile tale. Ma tem si ma identific cu ele, si mi-e mai tare dor de tine, si si mai tare ma regasesc in tine, in conditia de femeie.
Cred ca relatia mea cu z. si-a trait traiul, simt aceeasi afectiune, dar fara tremolouri. A intrat in zona fraternitatii, a compasiunii, si simt asa, un miserupism primordial, de tot si de toate.
Simt si la tine boarea asta, si ma bucur, ca cel putin nu ne smulgem parul din cap si nu ne dam cu curul de pamint asa tare. Ce e cu tine? 
Daca contempli buzi si canapele, nu e rau, numa sa nu te atasezi de ele si de nimic pe lumea asta. NON ATASAMENT - asa zice Buddha si Christos si toti tipii destepti care au trecut prin foc si para. 
 
Mi/e dor si mie de tine, pe bune, poate dau o fuga la Cluj sau tu una pe aici. 
 
Te imbratisez tare/tare, 
Ramona

No comments:

Post a Comment